snark snark

Johan ligger brevid mig och snarkar för fullt. själv har jag jobbat 2 nätter, vänt på dygnet, och är hur pigg som helst nu den här tiden..

Vi var på bio ikväll och såg:


Den var riktigt bra. men jag stördes väldigt av en, vad jag tror, psykiskt sjuk kvinna som satt ensam brevid mig. Hon hade en massa konstiga läten för sig, satt och gäspade otroligt högt, grymtade och pratade för sig själv. så under en tredjedel av filmen satt jag och störde mig på det.. tror att hon kände av mina irriterande vibbar, för på slutet av filmen hoppade hon en stol bort.. Men jag hörde henne lika bra för det... :/  ja,ja man får vara glad för att man inte är sån själv...

Idag har Mimmi Mouse varit här och fikat oxå!
Plockade fram diverse fikabröd från frysen! Jag har nog förätit mig på saffransbröd redan, innan Lucia ens kommit..

  


såhär glad blir mimmi när hon får lite Bullar! :)


Och såhär fint är det när vår julstjärna lyser i fönstret och man kan se att det är VITT och KALLT ute. I Like ♥

Nu ska jag banka lite på johan så det blir lugn och ro här inne om jag ska ha nån chans att somna in. Min saga i MP3 är slut så jag kanske lä leta på några öronproppar om jag inte får tyst på karln.

Good Night! ♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så trött så jag vet inte vad jag ska kommentera...men shit vad stor din mage blivit! Skönt du inte fått några bristningar! Kram

2009-12-03 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0