2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, blev på smällen!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, motionerade mer och drack mindre alkohol.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min lillasyster.
4. Dog någon som stod dig nära? Vår katt Oskar
5. Vilka länder besökte du? Bara Norge…
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Tror inte det, 2010 kommer nog bli rätt annorlunda mot tidigare år
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 29 juni och 13 december
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag skrev klart min D-uppsats-fick en magisterexamen i vårdvetenskap och blev Narkossjuksköterska! Samt att jag genomförde Tjejklassikern!
9. Största misstaget? Borde ha simmat snabbare på vansbrosimmet
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Räknas graviditet?
11. Bästa köpet? Mina Uggs
12. Vad spenderade du mest pengar på? Husköp
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Graviditeten och förlovningen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Pokerface
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? Levt i nuet
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat. Klippt lugg.
18. Hur tillbringade du julen? Med min familj + på jobbet.
19. Blev du kär i år? Ja ännu mer
20. Favoritprogram på TV? Grey´s anatomy + Bonde söker fru
21. Bästa boken du läste i år? Camilla Läckberg
22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja den snygga Mercedec Benz cykeln
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja men inget av betydelse
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hängde med Johan. Vi var till Lager 157 på ”utflykt” och sen lagade vi middag och kollade på film på kvällen. Hade kalas senare för vänner + familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mindre smärta i hjärtat när jag sålde Sombero.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Tjockis!!
29. Vad fick dig att må bra? Johan och att jag alla goda lussebullar!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alltid Shakira
31. Vem saknade du? Mot slutet Bero
32. De bästa nya människorna du träffade? Maya och jag blev vänner

 


Kommentarer
Postat av: miss maya

Åh min vän vad du är gullig <3

2010-01-04 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0