8 veckor kvar

Har äntligen blivit frisk igen. Började jobba igen med 2 nätter, drygt. Fick värsta hostattacken när jag satt i telefon inatt. Helt omöjligt att sluta hosta när man absolut inte får göra det. Nu ska jag iallafall bara jobba 3½ vecka till, Wohoo!

Fick ett par mycket söta stickade små sockor av Carin på jobbet igår. Passade bra ihop till den nyinköpta bodyn. Roligt oxå att den gjorde det eftersom Carin diggar kor så mkt :)




Jag håller oxå på med en stickning, hoppas att jag hinner klart med den bara, det går lite segt just nu. Resultat kommer senare, såhär långt har jag kommit hitills:

 Vad kan det bli???

Börjar bli mer och mer säker på att det är ett gossebarn vi kommer att få. Kom på mig själv när jag gick igenom lite kläder som jag fått från syster och kusin. La ner alla tjejkläder i botten och killkläderna överst i påsarna sen.. Så nu håller jag och Johan på och bråkar om olika killnamn, vi är verkligen inte överens! Tjejnamn har jag hur många som helst. Killnamn är så mycket svårare!

Läste en annan gravid tjejs blogg idag, som ska ha lite före oss. Hon skrev om hur mkt hon tränar, gör armhävningar mm. Armhävningar!! Det har jag inte gjort en enda sen i somras.. Men nu känns det ändå som att det är för sent, skulle isåfall hållt mig i form från början. Men jag ska nog testa göra några armhävningar, imorgon kanske... Var iallafall och simmade igår. Maya fick simma brevid i slowmotion. men det var så trångt så det hade knappt gått att simma fortare ändå, sen hade vi en snuskig gubbe i poolen oxå som vi gjorde allt för att inte hamna nära bakom. Så äckligt att få in i vatten i munnen när man simmar bakom ett slubb!

Dagens outfit:

Supertrendiga grå mjukisbyxor, lite exxtra utslitna i baken så de inte sitter åt för hårt. Till det ett urtvättat ljusrosa linne som tidigare gick långt ner för låren och ovan en matchande alldeles för kort mörkrosa jumper. I´m sooo hot!!

Dagens måltid:

Ris och kyklinggryta med kockosmjölk, mums!

Dagens träning: 20 minuters promenad till stan. + en massa hängande av tvätt.
Och nu ska tvätten vikas innan jag ska back to work.

Byebye blåbärspaj



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi vilken rolig outfitgrej!

2010-01-20 @ 20:07:20
Postat av: Lajkan

Vilken fin ko-body.

2010-01-21 @ 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0