Besök på Förlossningen

... Blev det igår!
Jag tyckte att det har rört sig så lite i magen de sista dagarna. Ringde in till förlossningen och tänkte att de skulle säga att det var lugnt. Istället sa de att vi borde komma in på en gång! Panik! Blev lite orolig. Men på väg in kände jag iallafall rörelser igen. Fick ligga med CTG-övervak där barnets hjärtljud lästes av. Och sen ultraljud. Allt var bra och normalt. Phu! Skönt att få det uppkollat iallafall. Och under kvällen var det mycker mer rörelse.


Johan på förlossningssalen. Bra att han fick öva lite och känna av miljön inför Da Big Day som han absolut tror att blir Första April.. Då är det en månad kvar idag.. För mig får det gärna bli lite tidigare...

Idag har jag iallafall kännt av h♥n flera gånger.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0