Meja is here!!

Länge sedan jag skrev. det har varit fullt upp här med vårat nya liv.
Idag skulle Meja har födits men hon valde att "pluppa" ut 8 dagar tidigare. Vilket jag är glad över att hon gjorde, tänk om jag fortfarande hade gått med den stora magen nu och haft den hemska förlossningen kvar.. Brrr...
Men nu är det jobbiga avklarat, jag kanske skriver mer detaljerat hur förlossningen gick senare. det är inte så ofta jag har tid att skriva nu för tiden, men det blir väl bättre när man fått in lite rutiner antar jag.

Här är våran lilla underbara prinsessa ♥


Efter första badet hemma i sin lilla kanin-badrock



 Moster Jennys famn. Och Selma blev plötsligt en Gigantisk Bebis!



Faster och 3 kusiner


Meja och Stolt Far



Kommentarer
Postat av: Camilla

Å vilken fin liten tjej! Grattis till er....

2010-03-16 @ 09:23:32
Postat av: Jenny

Hon är ju gudomligt sööööt!! Hoppas man får träffa er snart!! Puss o kram

2010-03-16 @ 22:27:01
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Maya

Åh vilken goding! Ett stort grattis till er! Längtar tills man får träffa sötisen! Puss

2010-03-17 @ 20:47:23
URL: http://mismaya.blogg.se/
Postat av: Gina

Å vad perfekt hon är, supersöt! Hoppas allt är bra med familjen. Stor kram till er!

2010-03-24 @ 10:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0