Happy Birthan till mig!!

30 år idag och slut som artist. jag kunde inte bestämma mig in i det sista. men till slut var jag på det där fd Åh! Ute i vimlet igen efter typ 1,5 år. Det var lite ovant, men ändå käändes det som att de var samma sak, ungefär samma människor. Och det kändes inte bra. Jag längtade hem. Vi försökte få tag på en taxi hem. Det var svårt kl 2 en lördagnatt... Ramlade tillslut in genom dörren hemma vid 3 kanske, trodde först att jag var utelåst oxå för att jag hittade inte nyckeln, hade inte ens tagit med mig den. Men som tur var var dörren olåst! Meja och Johan låg i sovrummet och sov. jag vågade inte gå in ifall hon skulle vakna. Satte mig i duschen för att försöka bli lite fräsch. Mådde illa. Somnade ute på soffan. Hörde Meja vi 6-tiden då gick jag in till dem. Vi somnade om. Johan lät mig få lite sovmorgon som tur var! Sen har vi bara tagit det lugnt hela dagen och det har bara varit så skönt.  Det är riktigt tungt att vara bakis som morsa kan jag säga! En helt annan nivå! PHU!



maya och jag


Mycket vin blev det


På promme idag, det enda vettiga jag lyckats gjort. Kom en lös förvirrad liten hund springades. Försökte fånga den, men sen försvann den. Hoppas den hittat hem nu!

Dödstrött nu. Ska umgås lite med min käreste sen sova!! Imorgon åker jag och Mejson till Hedemora 2 dar.

Puss puss// tanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0