Söndag

Igår hade vi 30-årskalas. Igen. För släkten den här gången. Det är tufft att fylla 30. Tycker att vi har firat över en månad nu, och då har jag inte ens fyllt än. Höll igång hela dan igår och lagade mat, bakade tårtor, duka och stod i. 5 i 5 kom första gästen, sen var det full rulle hela kvällen. Men De flesta hade nog åkt hem redan vid tio, ganska skönt. Vi kollade på Pretty Women och drack rödvin.
Fick många fina presenter, bla ett fint Lilla Lisa halsband, fina låga stövlar, en stor köksassistent, här ska bakas bröd!
Idag har det varit höst-städdag här i vårt område. Jättelockande att gå upp och verka nyiflyttade entusiaster med kratta klockan 10. Men det var klart på 1 timme så vi hann med våran egen trädgård oxå vilket var behövligt. Efter lunch somnade vi hela familjen i soffan och sov 1,5 timme. Härligt! Sen drog jag på Aerobics. Hem o amma, natta Mejson, äta rester och mer tårta. Nu söndagssporten, jippi. Men snart film.


Bakade min första tårtor nånsin igår! De va inte så svårt som jag alltid trott


Mejson hjälpte till i köket


Tvillingarna var såklart på plats med sina päron


Ruben är stor nu! Inte långt kvar till Melker (??) kommer nu!


Jag och Meja

Good Night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0