5-minuter? ZZZzzzzzzzZZZZZZzzzz

Har vart på aerobics ikväll och sen hem och lägga Meja. Vi håller ju på med 5-minutersmetoden. Det är väldigt påfrestande. Och sen verkar det gå så upp och ner.
kväll 1, somnade efter 40 minuter
kväll 2, 20 minuter!
kväll 3, till och från i 3 timmar tills hon fick flytta över till oss
kväll 4 (alltså ikväll), 35 minuter.
Sen vaknar hon ju till ibland, men somnar (oftast) om efter några minuter.. Och efter jag har gått och lagt mig och hon vaknar så får hon komma över och amma och sova som vi gjort tidigare.
Man får så himla dåligt samvete och vill bara ta upp och krama henne när hon gråter. Men vi ska ge det en vecka nu iallafall när vi börjat.
Dessutom är hon lite sjuk, snorig. så då känns det extra jobbigt.
Jag är ju så himla osmidig oxå. Vet inte om det var jag som väkte henne 2 av gångerna ikväll. Första gången var jag tvungen att lägga över täcket som hon sparkat av sig och andra gången gnisslade dörren till alldeles för högt när jag skulle smyga in... Fiffigt Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0