helgkul

Vi har haft en intensiv men rolig helg i Hedemora.
I lördags var jag, jenny och mamma med våra barn o badade i Vasahallen. Första gången för Meja och det gick mycket bättre än jag trott, så de var kul! Sen på kvällen följde jag med till Lisas stall och fick låna hennes fina 5-åring. Vi red ut ihop och det var soligt och hur fint som helst, väldigt kul häst att rida. först var jag rädd eftersom jag bara ridit på Lajkans islänningar 1 gång i sommar, men sen var det bara kul. Farligt! För nu fick jag mersmak och vill ha en häst igen!! Fast de går ju bara inte som vårt liv är nu, men nån gång kanske.. I hope..
Idag, sönda, började vi dagen med Loppis i Västerby, sen var det planering med Ida & Fredrik inför festen, sen åkte vi tillbaka till Falun och då hade pappa varit hit med ved som vi staplade upp och sen var jag iväg på AEROBICS! skitkul! Både dans och styrka. Nu  e jag helt slut i kroppen och det ska bli riktigt skönt att gå och lägga sig snart!


Sim-sala-bim!




En däckad hjälte


fruktstund efteråt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0