UTOMLANDS!!!

de har vart full rulle här...
Vart tog de där sega dagarna vägen som jag inte visste hur jag skulle fördriva?
nu är det nått hela tin.. Och jag antar att det är för att min underbara härliga mammaledighet börjar lida mot sitt slut. bara 1½ månad kvar nu! Sen tar Johan över här på hemmaplan och jag ska ut och jobba.
Jobba?
Vad är det lixom?
jag kan inte föra mig bland folk längre.
Om jag var osocial tidigare så är jag det mer än nånsin nu.
Och jag ska söva ner människor... Hur gör man då? Jag minns ingenting... Stackars patienter.


Pappa ringde och hade damp för några dagar sen, han brukar få det på vintern.
Han ba´- Hänger du & Meja med till canarie öarna imorgon???
Jag ba´- Självklart!!! Nemas problemas!

ESPANA POR FAVOR!!



jAG ÄLSKAR SPANIEN & jag har velat utomlands hur länge som helst. Och tänk vad kul att åka med Meja för första gången (det där kaNSke jag tar tillbaka efter 5 timmar på ett plan med henne...)
Tänk SOL, VÄRME, POOL, HAV!! Looooove it!!
Så om 2 veckor (det blev som tur var lite sneare än dan efter..) åker jag, Meja, mamma & pappa till gran Canaria. Tycker lite synd om Jóhan som får vara hemma och jobba, men han har ju iallfall snart en lång ledighet att se fram emot.

Har suttit & klickat hem en bikini till mig & lite shorts & linne till mejson nyss


Inte så superrolig, men måste ha riktiga byglar nu till mina hängpattar ;)


Och den här snygga dressen ska Mejson krypa runt i!

Hoppas de kommer hem i tid nu bara! Brukar aldrig beställa från nätet för det brukar bara bli fel så det lä de väl bli den här gången oxå..

Ooooops! Klockan är över 23. Måste sova. Vet aldrig vad Donna Tella tänkt ställa till med inatt. men jag har blivit lite förslappad med hennes nattvanor. Förut var jag stenhård på att hon skulle ligga kvar i sin säng fram till morgonvällningen kl 5. Låg och sjöng, höll hand osv. Nu när hon börjar skrika på natten så får hon komma över till oss direkt. Och imorse sov vi till 09:15. Gött!!  Nattrutinerna kommer ändå gå åt helvete på resan så de känns som de kvittar om jag fuskar redan nu,....

Goood Night Gott Folk

Kommentarer
Postat av: Jennyn

Bikinin va fin tycker jag! Å va gullig Meja kommer bli i dressen!

2011-01-21 @ 09:50:41
Postat av: Lajkan

Lycko er som ska få sol!!! Fin bikini å fina Meja-kläder!

2011-01-21 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0