Linda lunch

Lajkan har ju namnsdag idag - Grattis! Vi firade stort med en härlig lunch i solen!

Var till barnmorskan idag och hon sa att det nog är nära nu. Bara att vänta på värkarna.. Vi bokade in en ny tid nästa vecka och när vi sa Hejdå så sa hon "vi får se om vi hinner ses innan det är dags!"
Hjälp... Eller yes! Jag har ju försökt tagga ner för att inte gå och tro att det snart är dags, men nu späddes min förväntan på igen!

Midsommar i helgen! Och fint väder?! Härligt! Meja ska dansa runt stången i dagarna 3, med start på förskolan imorgon. Sen går hon på sommarlov i 7 veckor! Vilket innebär att imorgon är min sista ensamma lediga dag på typ for ever. Vad göra?? Gå på stan och spendera kanske?? Fast barnmorskan sa att jag bara ska vila och ladda nu...
Sova eller shoppa då. Sola kanske?

Good night!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0