1:a advent

November flög förbi! Tycker inte att det hänt så mycket eller man hinner inte så mycket. Det är mörkt när man går hemifrån och mörkt när man kommer hem. Deprimerande. Dessutom har jag gått och blivit förkyld igen och det stör mig fruktansvärt mycket! Så fort jag börjar känna mig pigg och komma igång med träningen igen då kommer det en jäkla sjukdomsdimma och anfaller mig.

Meja inledde december med att vilja gå upp 3 imorse. Det är nog rekord t.o.m för henne. Sen höll hon på och drygade sig en gång i timmen (var varm, törstig, kissnödig, allt möjligt) fram till 6 då hon tillslut fick gå upp. Kl 8 kom hon in till mig i sängen och jag låg och sjöng luciasånger och kliade henne på ryggen, tänkte att yes! Nu somnar hon nog om. Efter 10 minuter lät jag min vackra morgonstämma dåna ut. Och Direkt. Var hon igång igen! Alltså vad går den ungen på? Hur kan det vara möjligt att vara sådär pigg? 
Nu kan jag lika gärna gå upp trots att det är min sovmorgon. Årets julkalender har ju premiär om 20 minuter! 
Det är de små sakerna som gör livet stort.




Kommentarer
Postat av: Lajkan

Ha ha jag tänkte: vad har dom varit på för glöggträff utan mej- sen såg jag att de var Pattes fest ;D

2013-12-06 @ 20:17:44
Postat av: Lajkan

Vad stor Meja har blivit! Vilka långa ben!!

2013-12-06 @ 20:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0