Sista mars

Den här månaden swischade verkligen förbi! Antar att det är för det nu börjar bli vår och att jag börjar jobba igen om ca en månad! Buuuhuuu, måste suga ur det sista och njuta ordentligt av min föräldraledighet nu sista månaden!

Mars bestod av att lilla Mejson fyllde 3 år och hade två kalas. Ett hemma med prinsesskusinerna och ett i Sälen. Hon åkte sitt första skidlopp och red på en liten ponny för första gången. Fler får vi hoppas att det blir av de varorna!
Har försökt träna på så mkt jag orkat och hunnit. Det har varit lite löpning, fast då fick jag ont i knät, Strong lift, box & så en massa längd såklart.
Hann med en fest också. Ida fyllde år och bjöd på middag i Norberg med utgång i Avesta, skojjsigt!
Nu är vi uppe i Sälen igen på påsklov och lapar sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0