Tjejvasan 2014

Årets gäng! Jag, Sofia, mamma & Linda

Tredje gången jag åkte den 3 mil långa sträckan mellan Oxberg och Mora.
I år var det stor skillnad mot tidigare år. I år svischade jag fram! Hade otroligt glid men dessvärre noll fäste. Som tur var har jag under året fokuserat mycket på att träna axlar och att staka i lätt uppför. Så jag satt personligt rekord med 33 minuter. Totala tiden blev 02:25:33. Och jag fantiserar om vad jag inte hade kunnat fått för tid om jag vågat sätta på klister under färden och även haft fäste i alla backar. Men men tur det finns något att förbättra! Nu ska jag försöka övertala syrmin Linda att åka riktiga Vasaloppet nästa år. Det är ju bara 9 mil. En Trevlig dagsutflykt!




Mina "bölder" i händerna efter all stakning. 

Kommentarer
Postat av: lajkan

Vi gört!!

2014-02-25 @ 21:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0