Halvtid

Idag gick vi in i vecka 20! Halva tiden alltså. Jag börjar bli stressad över allt som måste hinna fixas och planeras. Vagn, säng, förbereda mig på förlossningen, läsa på om amning, föräldraledighet mm... Medans Johan bara slappar och tycker att allt är lugnt och kan vänta minst 10 veckor till ifall nånting skulle hända..

Såhär stor är jag nu:




Helgen var lugn. Vi firade min födelsedag hemma med lite mat och film. En lyllo fick dricka bärs oxå!

                  



På söndagen var jag funktionär på Falu Ridklubbs hopptävlingar. Satt brevid domaren och skrev så pennan glödde! Jag trodde att jag skulle bli supersugen på att tävla och hoppa själv men faktiskt inte.. Det kändes mest bara guuuud va dryyygt tänk att jag har hållt på med det där i över 20 år! Det är verkligen mycket jobb och mycket pengar man har lagt ner på häst och tävlingslivet. Men det har varit fruktansvärt kul oxå!

Här några fina bilder på min förra häst Thyra. Hon var alltid så duktig!

         

Sedan hade jag ett litet kalas i söndags. Busk, Jandersson, Maya och Olivia var här och fikade. Och jag fick 2 fina presenter :)

       

Av min vän Eva fick jag oxå 2 fina presenter idag. En ascool Dammvippa & en vacker datum prynad:

     


Vi håller på och budar på ett hus idag. Och det går så segt! Blir inte klart ikväll.. Vill verkligen ha det där huset! Kommer bli sur annars! Men jag har verkligen inga stora förhoppningar. Än så länge fegar alla med sina bud.. så de lär väl dröjja ett tag in imorgon innan vi vet...

Have a Nice evening! ♥


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Oj vad stor kaggen blivit! Fast nu har du ju ätit bullar igen....hmmm! Hoppas ni får huset! Kram

2009-10-29 @ 09:13:41
Postat av: Jenny

Hoooly shit vilken tjockis! Snart kommer näsan också ska du se!;)

2009-10-29 @ 12:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0