mupppday

Idag har jag flummat till det för mig igen.
Det sägs ju att man gör konstiga saker när man är på smällen och nu börjar jag märka av det mer och mer. Jag har alltid haft kontroll och ordning på saker. Inte längre. Min kamera har jag tappat bort, har ingen aning om vart den kan vara. Här om dagen när vi var och simma på Lugnet så lät jag min fina dyra baddräkt hänga kvar vid duscharna, och den fanns såklart inte kvar i "upphittat lådorna". Jag glömmer mat framme så den blir förstörd (det är jobbigt eftersom jag tycker det är skitdrygt att laga ny mat). Och idag så var jag inne på toa när jag prata i telefon med Jenny. Plums! Så tappade jag ner mobilen i toaletten. Så var den förstörd oxå! Undra om Jenny hörde när den dök ner?.. Nu blir jag iallafall tvungen att få fingrarna ur ar---t och köpa mig en ny lur. Och så länge får jag ha min gamla stenålders..

 Delar av min mobil, försöker få de att torka, men de e nog kört.

Kom nyss hem från frissan. Här är resultatet:



Känns lite ovant med lugg, men man vänjer sig väl.
Nu ska jag iväg och jobba i luren på SOS. Får hoppas att jag kan skärpa mig hela kvällen utan mupp-missar!

Just ja, Grattis Falu Ridklubbs Dressyrlag, som kom 3:a i årets Division 2!!!

Have A Lovely Day!!

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Min mobil har klarat 2 dyk i toan!! Men som jag skrev på fb så tycker jag du ska byta abonnemang OCH köpa en lur!

2009-10-12 @ 16:19:12
Postat av: Johan

Vad fin du blev i håret!

2009-10-12 @ 16:51:36
Postat av: Jenny

Wooow vilken snygging! De va annat de sa kärringen som gifte om sig! Haaahaa!

2009-10-12 @ 17:05:52
Postat av: eLiiN

Äntligen ska Nygårds köpa ny mobil! Var ju det jag sa här om sistens! ;)

Vad blev det för spännande då?

Snyggare har hon blivit å!



P&K

2009-10-12 @ 20:10:34
Postat av: Jenny

Guuud va snygg frissa!! Kram

2009-10-12 @ 21:14:07
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: maya

Snygging! Lugg is tha shit! vi kan bilda luggligan <3 Jag tror du håller på att bli en lillslarva ;) men det är nog dina hormoner som spökar. Du har ju stenkoll annars.. Ett tips, köp inte en sån där krånglig touch telefon som jag har..see you in da pool tomorrow! puss

2009-10-12 @ 22:39:14
URL: http://missmaya.blogg.se/
Postat av: Erika W

Dä va mej en snygg brud du!! ;) Leka nån dag?? ;) Pööööss

2009-10-14 @ 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0