Söndag

Ännu en vecka har gått mot sitt slut och jag sitter här och kan knappt andas. Helt igentäppt i båda näsborrarna.. Har börjat missbruka Nezeril nässpray så idag köpte jag nått nytt som är mildare: Renässans. Men det hjälper ingenting! Så det blir nog 2 sprut Nezeril till natten ändå! Så kommer mellan väggen i näsan att spricka som när man sniffar kokain.

Imorgon ska jag ta det farliga vaccinet mot svininfluensan. känns inge kul.. De som har tagit det har mått jättedåligt efteråt. Men mest rädd är jag ju såklart över ifall det skadar fostret på något sätt. Men eftersom jag nu är i en riskgrupp och barnmorskor och läkare rekommenderar en att ta det, så gör jag det nu..

I helgen har jag förutom jobbat varit en sväng till Hedemora. Träffade Jenny och Selman först några timmar. Sen var vi bjudna på middag hos Nicke badboll och Laxen Emma. Vi fick Tapas, mycket tjusigt!
Blev en sväng förbi Kupolen på vägen hem idag. Köpte ett vitt linne och nya svarta "jeanstights" på Gina, det är bara sånna byxor jag kan ha nu för tiden. känner inte för att börja med höga mamma-byxor ännu. Har hellre låga byxor så länge det går.


Selma beundrar sina snygga Uggs.



       

       





Kommentarer
Postat av: Lajkan

Kul att Selman använder sina uggs...

2009-10-19 @ 08:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0