Dagens måltid

Eftersom jag har lågt blodvärde så tänkte jag få i mig lite extra järn idag




Är man king i köket eller??


Ta damm!!
Eftersom jag för tillfället har lågt blodvärde så tänkte jag få i mig lite extra järn idag.  Med ett glas apelsinjuice till så kommer det sugas upp i kroppen och jag lä bli hur pigg som helst!
Med ett glas apelsinjuice till så lä järnet sugas upp i kroppen o jag blir pigg som en lärka igen!





Vill man inte äta blod varje dag så kan man ju komplettera med lite järntabletter istället


Kommentarer
Postat av: Ida

Här kommer din första kommentar.

Härligt Makarella att du skaffat en blogg! Nu förväntar jag mig många spännande uppdateringar. Kram-banan.

2009-09-14 @ 16:55:38
URL: http://stammen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tjena mors! Skoj att du med skaffat blogg! Kram

2009-09-14 @ 20:12:40
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Rubban

Men Oj vilken mästerkock!

2009-09-14 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0