Drogad

Har spenderat morgonen på MVC och gjort en sockerbelastning. Fick inte inta dryck eller föda på 12 timmar innan. sen dricka den där snuskiga sockerlösningen och sitta still och vänta i 2 timmar. Jag blev helt yr och matt... Nu är jag äntligen hemma och har fått i mig lite frulle, den var efterlängtad! Jag hade ännu ingen tendens till Diabetes iallafall, skönt. Saknade Satt-Sannas knä när jag satt där och mådde dåligt.

   bild från sista dagen på peace and love när Håkan spelade... blev lite trött där med...

I lördags var jag o Johan på bio och såg Flickan som lekte med elden. Den var lika bra som första filmen. Men de är nog tur att man läst böckerna innan annars skulle jag sitta och fråga Johans en massa frågor om handlingen hela tiden, och då blir han tokig på mig :) Ser fram emot sista filmen som kommer i November va(?).

 Tänk om var lika cool som Lisbeth Sahlander...

Nu måste jag vila för snart ska jag möta upp Burran på stan o gå på hemligt uppdrag!

Bajj Bajj sockerpajj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0