Jag e sjuk ja

Ligger hemma och snörvlar.. Drygt! Snoret verkar aldrig ta slut.



Var till Hedemora lörda - sönda och tog de lugnt. Pappa var skiträdd att jag skulle smitta ner honom när jag gick runt med mina snoriga näsdukar. Fick gå och handsprita mig hela tiden.
Igår bakade jag och mamma bullar. Bra att ha nu när både jag och Johan snart fyller år.


Jobbar för att bli en Bullmamma nu... Ska försöka mig på ett bak till idag, om jag orkar.
Nu ska jag försöka hitta nån film eller nått att lägga mig o kolla på.



Kommentarer
Postat av: Lajkan

Stackare!



Jag såg du ringt idag, men jag har jobbat å haft en helvetesdag....slutade ca. 18.00 och sen direkt hem och red, det hann bli kolmörkt och Anna ramlade av i bäckmörkret!! Kan höras imorgon! Jag jobbar då oxå men bara till halv fyra..krya på dig! Kram

2009-09-28 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0