Fredags pulsen

... har fått andra dimensioner nu när man är ledig varje dag.
Men framförallt att jag inte dricker längre...
Sugen på öl, vin och drinkar är jag nästan varje dag.
Igår satt jag och fantiserade om hur jag skulle pumpa ur mjölk och frysa in sen lämna Meja till Johan och bara dra på Skii och Rock i Sälen!! "vi ses på måndag"...
Men det skulle jag självklart Aldrig göra!! Tänk vilken stor Åke som skulle sitta på axlarna!
Jag har nått mycket bättre nu! Meja är underbar och jag skulle aldrig svika henne.
Så vi fortsätter att ha fredagspuls här i våran lilla baby-bubbla.
Nu ska jag och Meja ut och gå på promenad med Louise och hennes bebis William.
Solen skiner!!

I ♥ LIFE!


Skii och rock 06



Kommentarer
Postat av: Lajkan

Det är över nu...men jag kommer ihåg alla minnen av dig...de är över nu...;D Ja vissa saker saknar man, å vissa inte..tex. fyllekörningar i vårt dike och krossade chips ;D

2010-04-23 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0