Tisdag

Meja bajsar oftast varannan dag, och då är det oftast på kvällen och oftast rejält. Jag brukar oskyldigt kunna lyckas sälja dessa blöjbyten till Johan. Men Ikväll kom jag inte undan.. Johan hade precis åkt iväg på nått möte då hon passade på att lägga av ett stort lass.. Och precis när hon var ren och fin igen så kom det ett lass till.. yippi.. Men det är bra att hon sköter magen så jag ska inte klaga! Efter det blev jag så hungrig (!) så jag gjorde ordning en smaskig smoothie... den försvann ner alldeles för fort. jag är fortfarande sjukt sugen på nått! godis, kakor.. What ever.. Men jag måste kämpa på nu för att få bort dessa gravidkilon. Nu var det länge sen jag vägde mig, men sist var det då runt 10 kg kvar.. Mina ben, lår och stjärt känns gigantiska mot tidigare.. Tänk att komma i mina gamla slitna jeans igen, känns som en evighet kvar.
Idag gick vi en lång promenad i en lååång uppförbacke och hälsade på Sombero. Har inte träffat honom sen strax innan jul så det blev lite sentimentalt allting.. Han var lika fin som alltid och såg ut att ha det hur bra som helst. Blev jättesugen att rida, och om några veckor borde jag kunna göra det igen. Längtar!


Bero i sin hage

Meja tyckte det var mindre kul att vara hos Bero. Antingen blev hon svartsjuk eller så är hon helt enkelt inte någon hästtjej :( Men då får det bli balett istället :)


Meja har det gott i vagnen. Har börjat med vårjacka och vi har pimpat vagnen med en Majblomma!

Nu blir det att fortsätta sitta och amma resten av kvällen. gooooooooooood niiiiiiiiiiiiiiiight!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0