Höstdeppiga

Idag under vår morgon powerwalk kom jag och Meja fram till att Hösten är på ingång. Massvis med barn på cykel på väg till skolan! Och sviinkallt! Släng dig i väggen Linne och T-shirt, nu är det långarmat som gäller! Och jag trycker INTEgilla knappen!! Vill att det ska vara sommar mycket längre! Dessutom får jag panik att tiden går så fort! Snart börjar jag att jobba... Har ungefär varit hemma halva tiden nu och den har bara swischat fram.


Mössa och tofflor på! Vägrar att sätta på elementen redan...

Nej vi får dra till Grossen och helghandla så kanske vi blir gladare! Hörde att man fick 2 chipspåsar för 20:- där! Kan passa bra till folket på vår lilla kräftskiva i helgen. Men själv ska jag nog bara äta kattsand och vatten.


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Jasså i år är det jag som inte är bjuden - förra året mobbade du ut Jenny från Boxnan skivan. Schyyyyst!!

2010-08-20 @ 13:27:02
Postat av: elin

äh lägg ner det är johans kompisar som kommer hit bara.. o vi måste ju äta nått.. :P

2010-08-20 @ 15:09:43
Postat av: elin

vi får ha en egen kräftskiva sen, ok??

NI kanske kan bjuda in??

2010-08-20 @ 15:10:42
Postat av: Lajkan

jenny, mamma å pappa å lite andra kommer en kväll här i veckan, vi ska äta kräftor, vaddå spela roll...vi måste ju äta nånting...;D

2010-08-20 @ 19:25:10
Postat av: Jen

De är ju skönt med höst! Får man köpa nya kollegieblock, höstjacka å fint bänkpapper!

2010-08-20 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0