Kojjdag

För att det har regnat hela dagen,
för att jag mått illa sen igår,
för att jag har en irriterande duva i halsen
.. Det är nått skit på gång i min kropp.
Har sovit med Meja varje gång hon sovit idag, förutom när vi var på en promenad som jag fick lov att avbryta för att jag inte orkade och kände mig helt slut..
så det har inte blivit mkt gjort idag heller. Men igår hände dessto mer, här kommer delar av det i bilder.


Min äppelpaj, kan va den snyggaste pajen hitills!


Besök av en gigantisk hund, Bobbo!


Boule i trägårn!


Gröna bollarna va väl bäst


Familjemiddag i sjöstugan


Tvillingarna slappar ut lite


Selma lite ledsen


Beundrar den vackra solnedgången

Good night


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Åh jäklar du vilken paj!!! Är riktigt imponerad! Den får du bjuda på nästa gång jag kommer förbi! Nu är jag friiiii!! som en fögel!! Inge mer plugg! Yipeee!!

2010-08-24 @ 21:49:06
Postat av: elin

du ska få en ännu snyggare Paj Lajkan!! hoppas verkligen du klarade dig. puss

2010-08-25 @ 10:44:23
Postat av: JennyN

Fint kort på dig och Meja! Du får vårda duvan i halsen då så blir du frisk fort!

2010-08-25 @ 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0