måndag

ny dag ny vecka - nya möjligheter!

Helgen som var:


kräftballong! som Meja sen har kickat boll med.. hoppas den inte smäller!


skivan? -middagen har startat


SUG MIN KLO!!! -sluuuuuurp


vÄrdpAreT


vÄRDBEBISEN!


Avek inomhus med parttrix


Men Nöten!!!


Badbollen är imponerad


Meja söndags-slappar

Igår var en sån där dag som Johan älskar men jag får panik på. Var längesen jag var uppe till halv 2 en kväll så visst var man trött och pappan i familjen var dessutom lite bakis. Så första sov vi förmiddag 1,5 timme. Sen lyckades jag gå ut o klippa gräset iallafall. Sen la vi oss i sovrummet och såg på film och Meja sov 1,5 timme igen... Sen var det ju kväll. Jag och Mejsingen badade lite, nu tycker hon äntligen att det är kul!! Sen åt vi pizza och la oss i sängen o kollade på film igen... ZZzzzzzzzzzzzz

Nu blir det morgonpromme, klarade inte av att köra innan frukost idag för jag e så hungrig hela tiden.
Sen ska vi nog försöka göra en paj..Jag har fått dille på pajer, gör det hela tiden.
I eftermiddag åker vi till stugan och gör höstfint och äter middag med resten av familjen.

Hojj

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Trevligt att ni kommer hit - nu ska jag plugga så jag kan äta middag med er sen ;D

2010-08-23 @ 11:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0