Ny frizzad!

Så härligt! Äntligen har jag varit hos min favoritfrisör som har slutat i Hedemora och jobbar i Falun nu! YES!! Jag hade en tid bokad hos frisören samma dag som Meja kom till jorden, vilket såklart inte gick att genomföra. Sen satt ju Meja fastklistrad vid mitt bröst i flera månader, Så Jandersson och nu sist Erika har fixat mitt hår. Min frissa tyckte att de varit duktiga! :) Men det var ändå skönt att få en riktig genomgång av håret. Gjorde några mörka slingor oxå, men det är jag rädd för att bara kommer se grått ut sen när håret är lockigt. Nu är ett sånt typiskt läge där jag borde lägga upp en bild på resultatet, nyslingat och plattat. Men jag örkant! Får bli sen. Har sprungit på stan o gjort en massa ärenden och fyllt på lite julklappar hela dan, sen möttes jag och Johan på ICAMAXI där han fick ta över Meja. Sen frissan. Sen MAT - dööhungrig! SEn packa. Sen Greys.

Vi åker till Sälen imorgon med bådas föräldrar. Hoppas att det inte är såhär dödskallt hela helgen för jag vill klämma några mil längd med morsan! Längtar verkligen ut i spåret efter att typ bara åkt 1 km under den tiden jag var gravid.

Nu: Sleeeeeeeeeeeeeeeping tiiiiiiiiiiiiiiiiime!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0