Var rädda om varandra!

Nu har det hänt igen.
Fick precis veta att en gammal klasskompis från gymnasiet hastigt gått bort.
Det är så tragiskt.
Det här är tredje gången i år som någon halvnära vän eller dennes anhörig dör helt utan förvarning.
I våras en arbetskompis sambo, 29 år & deras dotter var då ca 6 mån :(
I höstas min hopptränare, gift & en liten dotter :(
Och nu Johan. oxå gift & 2 småbarn. Han var alltid så glad. Minns sist jag träffade honom, det var när vi cyklade tjejvättern. Då stod han på sidan hejjade när jag kämpade fram efter vägen. :(

Bara säckar ihop och inte går att rädda.

Mina tankar går till hans familj. Måste vara fruktansvärt.

Och ännu en gång får jag påminna mig själv om att vara rädd om livet och alla nära och kära. Inte ta något för givet. Det är lätt att säga och känna när något sånt här händer. sen glömmer man bort det i stressen och hetsen.

(Nu ska jag sluta skälla så mkt på min johan, promise!)


Jag skulle verkligen gå i spillror om någon av de här 2 personerna försvann ur mitt liv

Kram till Allla och glöm aldrig allt bra ni har ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heja Elin, bra skrivet!!!! Så sant som det är sagt!

2010-12-30 @ 22:17:50
URL: http://emiiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0