40 dagar kvar till BF

Nu går tiden fort, tyckte att det var nyss som jag skrev att det bara var 100 dagar kvar..
Nu e de bara ca 6 veckor kvar, kan ju bli kortare och antagligen längre. Har förhoppningsvis bara 6 arbetspass kvar i luren nu oxå, nice! Sen ska jag bara vara hemma o sova! och fixa lite..
Igår var vi på första mötet med föräldragruppen. Kul att se 5 till lika stora magar som sin egen.

Händer inte så mycket annars. Har jobbat dag-pass sista tiden och då är jag en vandrande zombie. Mår för övrigt bra, försöker gå lite promenader för att hålla igång, det går sakta och får lite sammandragningar ibland.
Sitter och väntar på Malin nu vi ska gå en liten sväng i myrfart och sen fika.

 
Vecka 34

Kommentarer
Postat av: Sattsannah

Ohh my good vad tiden går fort! :) Vilken mage du har nu alltså! hihi Du är ju så liten för övrigt så magen ser ju enormeous ut Skönt när den kommer ut nu va. Vad tror du det blir för en sort då? Åhh vad roligt!! Jag kommer upp sen och hälsar på och pussar på den lille. Ha det gott nu och ta det lugnt och försiktigt! Kram!

2010-02-05 @ 19:38:12
Postat av: elin

Tack sattsannah! känner mig som en heffaklump mestadels av tiden.. men snart så!

Jag tror för tillfälelt på en liten pöjk, men det får bli en big surprice!

Ja du är alltid välkommen flygvärdinnan! kram

2010-02-07 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0