Ledig!

sista arbetspasset idag på ca 1 år! Helt otroligt, känns som när man var liten och gick på sommarlov. Fast det här är ju större. Om några veckor har vi (om allt går bra) ett barn här hemma! Overkligt...
Fram till dess ska jag bara ligga på soffan och vila och njuta av att vara helt ledig. Orkar inte så mycket annat.
Efter jobbet idag hade jag lördagspuls och ville ut i det fina vädret. Följde med Malin till stallet och hälsade på fina lilla Nelly, kul o se den lilla hårbollen igen :) Sen gick vi o strosade lite i vår favoritaffär Rusta, försökte hitta en Alla ♥-dags present till Johan, men de gick inte så bra.
När jag kom hem däckade jag i soffan. Och här verkar jag bli kvar nu,,, somnade i 2 timmar.. inte ovanligt alls.



Nu blir det en gormémiddag till Melodifestivalen

 

har även hunnit med att trycka i mig en halv 200-grammare av min favoritchoklad, man måste få fira lite



Ha en underbar kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååh vad skönt för dig! Avis blir jag för allt va så kul där i början, som en liten lyckobubbla!

2010-02-14 @ 12:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0