Spjälsängen på plats!

Johans föräldrar var här idag med sängen. Äntligen kan man få börja bädda! ;)
Bara 5 veckor kvar nu så det går undan.
Har hämtat ut en TENS-apparat som ska vara bra för värkarna vid förlossningen. Hade lite känningar ikväll efter att jag varit tvungen att dammsuga och torka golven inför svärföräldrarnas visit. Så passade på att prova den. Bzzzzzzzz, det är som elektrisk stimulering som man sätter på olika punkter på ryggen. Känns först irriterande men sen ganska behagligt. Tydligen hade min kusins tjej TENS som enda smärtis när hon födde, så det vore ju fantastiskt om det skulle hjälpa så bra. Vill helst slippa Epidural så förlossningen blir utdragen och barnet får tas med sugklocka och jag spricker hela vägen... Jag målar upp olika skräcksenarium hela tiden i mitt huvud. men nu ska jag försöka tänka positivt.

Här är jag, sängen och TENS:en. (Och nej Ruben, den ska inte vara bäddad sådär utan pimpas upp innan barnet kommer. Fast få se om jag klarar av att sätta upp en himmel....)

Detta är alltså graviditetsvecka 35, och 33 dagar kvar till BF!


Fick en fin bukett med tulpaner oxå! I ♥ Tulpanz! Det är så vårigt på nått sätt!


Och Semlor!! I ♥ Semlor!!



Blev proppmätt efteråt så trodde inte jag skulle orka äta nått mer ikväll men nu sitter Johan och gluffsar i sig spagetti & köttfärssås och det luktar så gott så jag blev lite sugen ändå!!
får luffsa ut i köket och fixa nått käk nu!

Ba-dom-ba-dom!



Kommentarer
Postat av: Ruben

De kommer gå såå bra för dig, du kommer bara pluppa ut den som inget, du är ju en hårding du! Fin säng men som sagt lite pimpning där skulle ju inte sitta heelt fel! ;) Har du en himmel?

2010-02-10 @ 20:23:34
Postat av: elin

nej jag tänkte ta den som jag hade på min säng när jag var liten.

Är det den Selma har?

isåfall är de bara att plocka ner den!! hoho

2010-02-11 @ 15:57:55
Postat av: Lajkan

Fin säng! Var glad att du har ett så stort sovrum att den får plats i rummet. Jag vette sjutton vart jag ska göra av vår, inte för jag har nån säng heller men ;S

2010-02-11 @ 20:09:47
Postat av: J

haaaahhahahahaha................. GLÖM!

2010-02-11 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0