Äntligen fått ringarna!

Idag fick hämta ut våra ringar! Bara 1,5 månad efter vi beställt dem...
Min blev jättefin med 3 diamanter. Dock är jag lite rädd att den är för trång, men jag är väl extra svullen om fingrarna nu antar jag...
Svårt att få till en bra när-bild med vår kamera



Till Johans stora förtjusning firade vi med kokt fisk, potatis och äggsås! Nyttigt, men inte J:s favorit direkt, hihi..

Idag är vi inne i vecka 33! = 47 dagar kvar...
Var på MVC idag. Har gått upp ca 15 kg nu... Det kanske syns?


Big Mama

Usch imorgon börjar jag 07:00. apdrygt för jag har vänt på dygnet totalt och var tvungen att sova lite middag idag. Kommer antagligen inte sova mycket inatt!

Här får jenny se en bild på senaste klädinköpet:


Pjamasen

Good Night!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin ring, fats inte diamanterna syns! Näääh de syns inte att du gått upp alls du ser ut som vanligt! ;)Oj den omtalade pjamasen! Fin fin.

2010-01-28 @ 08:30:48
Postat av: Anonym

Fin ring, fats inte diamanterna syns! Näääh de syns inte att du gått upp alls du ser ut som vanligt! ;)Oj den omtalade pjamasen! Fin fin.

2010-01-28 @ 08:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0