Välkommen till världen Molly och My!

♥ Nu har min storasysters tvillingar äntligen kommit! så stort grattis Linda och Patte! Längtar till jag får träffa de i veckan! ♥

Meja kommer väl se gigantisk ut brevid de små 2-kilos bäbisarna. Hon lä nog va uppe på en 6-7 pannor nu. ska på 3-månaders koll och vaccin på måndag ska bli kul o se hur stor hon blivit. det är bra tungt att bära runt på henne nu och hon har dessutom fått för sig att åka vagn suger!! storgråter när hon ligger i vagnen och ibland kan vi vara ca en halvtimme hemifrån så då har jag börjat ta med bärselen och så får hon bli buren i den hém. Detta innebär oxå att min träning blivit lidande eftersom det inte är lika kul att gå promenader längre. Såg att min mage svällt enormt idag igen, drygt! Hoppas det vänder det där med vagnen snart.

Det är juni nu vilket innebär att jag och Johan blivit Husägare!! det innebär oxå att jag sa upp internet till sista maj, smartskaft man känner sig halvt handikappad utan nätet. trodde först att vi skulle flytta till huset direkt 1:a juni och då skaffa annat nät där. Men nu har jag iallafall fått låna pappas dator med mobilt bredband, shcyssta puckar!! så nu har jag setat på facebook och uppdaterat mig i olika bloggar hela kvällen. fast det jag egentligen skulle göra var att planera vårt kök.
Idag revs en vägg ner i köket och sen rev vi ut o slängde hela köksinredningen. och johans pappa målar tak o väggar som en galning! jag o mejas farmor har påtat lite i trädgården och imorgon ska vi vara i lägenheten och packa grejjer. Bor kvar här i lägenheten juni ut medan renoveringen i huset pågår för fullt. Längtar tills de blir någorlunda klart och vi är på plats. Känns lite jobbigt att hatta fram o tillbaka med Meja. ikväll när vi kommit hem från huset och duschat osv så tänkte vi gå ut hela familjen en sväng, det är ju Falu Kalaset i stan... Men det kändes som att Meja var helt slut, så hon och jag stannade kvar hemma istället och har haft sovmys-häng hela kvällen. setat vid datorn, tv:n, och ammat el sovit, tror hon tyckte de va mkt skönare än att dra ut i vimlet igen. Tiden går så himla fort med henne och jag är rädd för att det blir för mkt fokus på flytten o huset  när vi egentligen bara borde vara med henne och se hur liten och fin hon är och hur hon utvecklas...

Nu ska vi gå till sängs.
Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Sattsannah!

Längesen jag kikade in här, vad kul det är att läsa din blogg! Spännande med huset! Är det mycket som ska göras? Du gör helt rätt att mysa med Meja istället!! ;) Längtar själv efter bebismyyys men den som väntar på nåt gott.... :)

See you soon makaroon!

Pöss!

2010-06-11 @ 09:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0