>Batman i Bogsnan<

I onsdags sov vi i stugan för första gången i år. När jag var ute själv innan läggdax och borstade tänderna så såg jag att det var något på väggen som såg ut som någon läskig figur men det var halvmörkt så det gick inte att urskilja vad det var. Vi gick och la oss. På morgonen efter satt den kvar på väggen...
En läskig FLADDERMUS!!! Eftersom den setat där sen minst dagen innan så trodde vi att den fastnat och var död. Så när pappa var där sa vi åt honom att peta ner den med en pinne. Då vaknade den till och verkligen FRÄSTE åt honom! Pappa som jagat björn och alla möjliga farliga djur blev apskraj och for undan. Så otäckingen fick sitta kvar och för hoppningsvis har han dragit till nästa gång vi kommer...

"musen"


Pricken, några stockar ovanför fönsret satt den



Nu blir det fredagsmys eller så går vi ut på promenad. Jag är även väldigt sugen att dra ut o cykla en sväng...
Trevlig helg!!


Meja röstar för en kväll i soffan!

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Fladdermöss är ju gulliga! Jag studerade en på nära håll förra sommaren. Patrik körde på en med bilen så den fastnade i radioantennen på hans bil!

2010-05-21 @ 22:19:57
Postat av: Elljot

jo väääääldigt gulliga hörru.... INTE!!!!

DÅ VET JAG vem jag ringer nästa gång, brac de.

2010-05-22 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0