Love-weekend

Vi var på en herrgård i helgen ihop med 2 andra par. Överaskning för Badbollen. Meja sov över hos sin farmor. Första gången vi åkte bort från henne så länge. Men det gick jättebra! Och det var skönt att komma iväg ett tag. Jag ville bara vila upp mig och verkligen få soooova ut. men redan när vi kom dit till lunch så blev det lite bira o sen basta vi med lite bubbel o så. Sen laddade vi om till middagen, mordgåta och lite biljard. Mycket trevligt. Men till natten fick jag lite fylle-hjärtklappning och kunde absolut inte sova och dessutom var mina bröst s-k-a-p-l-i-g-t fyllda av mjölk! Fick gå upp o pumpa ur 3 ggr. Så dessvärre var jag väl inte direkt så utvilad som jag hoppats efter helgens slut. Och dessutom körde Meja värsta natten nånsin inatt tror jag. Halv 2 körde det igång. sen satt hon i våran säng och klappade händerna, försökte amma henne till sömn igen, då kröp hon bort till johan och väckte honom, sen tillbax till mig och kräktes på min hals! jippi.. och sådär höll det på i flera timmar... tillslut måste vi båda ha däckat för nästa gång jag vaknade så låg hon tvärs över sängen på mage på min arm.... Var supertrött halv 8 när vi gick upp. Var o veckohandla på fm, sen kom Emelie efter lunch o vi hade läkemedelsberäkning. När johan kom hem lagade jag middag sen åkte jag på mitt första pass på Må Bättre.
Har längtat efter att få sova hela dagen. Så vad gör jag då uppe nu??
Till SÄNGS BUMS!!!

Lite bilder bara

       
Mordgåtan tydligen väääldigt spännande


Johan fick en ny dress. väldigt nöjd. kommer ha den jämt.


Grattis bollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0