Vi tänder 1 ljus i Advent!

Mejas första julskyltning på stan idag. Hon fick en kjol på HM & en liten bebishårborste, börjar bli lite lite hår att kunna borsta nu!  
Annars så har jag tvättat Johans Ipod i tvättmaskinen idag. Han höll på att bryta ihop och har gått och deppat hela dagen. Sen ikväll så testade jag att slå på den och då gick den igång! Och tydligen funkar den som vanligt nu! Knäppt Knäppt Knäppt, hur 17 kunde den överleva en tvätt?? Det gjorde ju inte ens Negus, mina kusiners gamla sköldpadda som min faster råkade tvätta så att han avled. Hemskt! Tänk att bli tvättad till döds!


Jultomten Mejson Mandela!

Imorgon ska jag till Tandläkaren och laga ett hål. Fy fan vad vidrigt! Borra! Jag ryser av bara tanken. Har knappt haft nått hål i mina tänder. Kanske 1 el 2 i typ högstadiet, men nu var det dax! Och jag hatar allt som har med munnar och tänder och borrar att göra! 
 
Nej fydå. vill inte tänka på det. Nu blir det nån form av söndagsfilm.

Sleeep Tight Good Night





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0