Dagens...

Dagens humör: Soft hela dagen, nu väldigt trött
Dagens utseende: Helylle med basker och rosa-bandet nål, ja förutom när vi gick promenad i ösregnet, då var det neongröna gummistövlar, regnbyxor och en väldigt Gul Cap + röda skinnvantar som blev genomvåta och totalfärgade insidan på mina händer helt rosa! Linda ba; Blir du inte arg när du inte får bort färgen? Jag; Näe, tyckte de va ganska snyggt!
Dagens göra (gjort): En snoa på Kupolen sen en tur till Myggsjön
Dagens vill ha: En ny kamera!
Dagens sämsta: Skruvade ihop en pall från IKEA, efter halva arbetet upptäckte jag att jag gjort helt fel och fick skruva om allt, Buuuuh!
Dagens bästa: Träffat Lajkan o twinsen ♥
Dagens godaste: Hm, har faxx inte unnat mig nån godsak idag . Bravo!
Dagens hoppas: Att Meja inte vaknar så många ggr och så länge inatt. Jag tar tillbaka det jag skrev i tidigare inlägg. Det går inte alls lika bra på nätterna längre. Och jag vet inte vad jag ska göra när hon står på alla 4 och skriker.. Vill inte ge upp och ta henne till min säng för då tar hon direkt bröstet men vill inte heller låta henne somna på mage för Plötslig spädbarnsdöd risken ökar då... svårt..


Molly, My och Meja



- ja gärna om jag fååår!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej men, tycker mig känna igen Villervalla-bodyn som sötnöten har på sig. Möjligtvis inte ett ärvt plagg från kusin Selma som hon fick av tant Ida? Så roligt att den gått vidare. Sitter som en smäck :)

2010-10-22 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0