har ingen fantasi för rubrik

Det gick inte så bra att ha med Meja på Barn-HLR. Det var bara jag och 3 till som hade med sig sina barn av ca 20 personer och då var de andra barnen helt nyfödda bara nån vecka gamla så jag förstår om de var tvugna att ha med sig dem i 3 timmar som det skulle ta. Det var sagt att man skulle gå ut ur rummet om barnet blev ledset. Meja blev inte ledsen, tvärsom jag tror aldrig hon snackat så mycket! och värsta glädjetjuten! mitt när instruktören skulle visa något... Kul att hon tar för sig och är så glad. Men tillslut stod jag inte ut, kändes som att de andra störde sig även fast de flesta bara såg glatt på henne när hon ba; " Daddaadda Daaaahhhh!! Glaaaa!! Iiiiiiiiiiiiiiiiih! "" Och så värsta smajlet.. Vi smög ut ur lokalen och drog ner på stan där min mamma var och shoppade. Det var roligare. Jag kan ju redan HLR, ville ha lite uppfrächning bara men nu får jag ta det hemma själv och passa på att lära Johan de viktiga sakerna oxå.

Dagens Outfit:


Spegel spegel på vägggen där..

dagens bästa köp:


Ett ROSA Lypsyl. Har en av mina drömmar gått i uppfyllelse eller? Jag är totalt beroende och älskar verkligen Lypsyl. Kommer ni ihåg när det fanns en massa färger och smaker, Citron, Tuttifrutti, päron mm. Jag saknar dem jättemycket. Detta rosa har tyvärr ingen smak, men hur fint som helst! Dessutom stödjer man Rosa bandet när man köper det. Jag kommer att köpa 100 st. minst.

Nu ska jag smeta munnen full!
Good Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0