I LOVE HORSES

Det är farligt. Ju mer jag har börjat rida nu (öööh 3 ggr sen förlossningen, alltså 7 månader imorgon...) så saknar jag bara hästar mer o mer. JaG VILL HA EN!! Fick rida på Mayas snygga Nisse igår. Han är så fin, snäll o duktig. Ge mig bara en sån häst!! Och en barnpiga och en Massa mer pengar!! Idag var Cicci som köpte min underbara Sombero av mig här oxå.. Jag vill ha tillbaka honom!! Fast egentligen om jag skulle köpa en ny häst så vill jag nog ha en lite mindre, lite smidigare och helst en vit en! Jag ska få komma och rida Berra nästa vecka, men jag håller låg profil för det har blivit inställt varenda gång hittills. Men jag hoppas hoppas!!!

Här kommer några av MINA bilder som togs igår:


jag och snygga Nilz



här glad blir jag när jag får rida lite



Maya och LillaN




Måste lägga upp en gammal bild på min favoritHäst oxå


Jag och Sombero första sommaren hemma i trädgården i Hedemora

Kommentarer
Postat av: maya

Det var så roligt att ha med dej i stallet igen! Duktig var du oxå! Du vet ju att du får låna nisse när du får hästabstinens! Snart rider du väl Lillis oxå ;) kram

2010-10-08 @ 11:25:19
URL: http://missmaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0