eftermiddax-fika

Lyxar till det idag när donnan för en gång skulle sover. Kaffe och hård knäckemacka med keso och banan.
Jag har gått och blivit fet igen. Ett tag rann ju fettet av mig så då trodde jag väl att de va lugnt och festade till det var och varannan dag. Men nu är det slut på friden. Ju mindre jag ammar detso tjockare blir jag. Undra om jag ska va en sån här knäppmorsa och amma till Mejsingen är typ 5 år? Fy, vad äckligt!
Fick ett par supertajta jeans av Maya igår på hennes kalas, fettet väller över byxlinningen. Men nu ska jag gå runt i dem hela tiden så att jag hela tiden blir påmind och vill göra nått åt saken.
När jag var yngre körde jag ofta den metoden. Lindas ex tyckte att jag var rätt störd när jag sprang runt i småsmå shorts och korta små linnen typ mitt i vintern, allt bara för att bli påmind så fort jag blev sugen på nått gött, då kollade man ner på en valk.

Tell me what to do?



Mingo

Nä nu får jag snart väcka DonnaTella hon måste hinna äta fruktmix innan vi ska möta hennes farza på Byggmax och inhandla lite stuff till helgen.

See Ya!!

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Skönt att du lägger upp miffo bilder på dig själv så slipper jag ;D Du ÄR INTE fet! Lägg ner!! Är rätt irriterande när smala klagar på att de är tjocka..vad ska ni med byggmax grejer till i helgen?? Skulle inte han ha party å du hit å äta coccostoppar??

2010-09-22 @ 17:15:14
Postat av: Elin

ok ska inte säga nå mer men jag blir mer peppad när jag går ut med det... Badbollen kommer hit och sätter upp lister o sånt nya dörrar förhoppningsvis. Jo de andra stämmer fortfarande. förutom de där med coccostopparna. :)

2010-09-22 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0