GLAD PÅSK!!

Vi har haft en fantastiskt solig och varm dag! Så skönt att vara ledig. jag älskar påsken! Unnar mig godis & vin & öl utan allt för dåligt samvete. saknar mina systrar bara känns konstigt att de inte är med som vanligt.


Sommarvärme!! passa på att försöka steka lite!


Ovanligt bart på marken men Meja hitta mycket kul, cigg & kapsyler utanför Högis


Bira bira bira - Bärs bärs bärs!!


Beautiful Day heyhey I´m king of all day


Fika (Tack för den fina tröjan Erika!!! :)


Inte ofta man kan äta middag ute under påsk!

 
Grillat! ♥ Bea, jag gillar!


izor i bakgrunden


GLAD PÅSK vare ja!


Kommentarer
Postat av: Erika

Passa ju skitbra på dig Elon! Glad påsk! Smisk!

2011-04-23 @ 00:26:09
Postat av: Anonym

Ser härligt ut du....tror ni är glada att slippa oss i år..5.20 har ungarna gått upp senaste dagarna :(

2011-04-23 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0