jag är sur

jag är sur som en fågel i bur
Inga vänner idag
ingen känner som jag
jag är sur som en sparvjävel som någon stampat på

synonym på SUR - grinig, gnällig, tjurig, surmulen, trumpen, missnöjd, misslynt, förargad, surögd, putt, purken, irriterad, på dåligt humör, trulig, trilsk

Möjlig orsak 1: gissa vad som har gått på TV hela kvällen, HOCKEY. jag HATAR Hockey!!
Och ja, vi har en till tv på övervåningen. men just nu är den inte uppsatt för vi håller på o tapetserar om där. & dessutom verkar inte kanalerna ändå funka på den.

Bidragande Orsak 2: Meja har vaknat 100 ggr under kvällen så vi fått springa som tättingar fram o tillbaka till sovrummet. Fast att jag umgåts med henne hela eftermiddan, vi var ute o lekte på gården så hon blev helt lerig. sen fick hon bada innan vällingen, allt enligt barnskötselpraktikan.

Möjlig Orsak 3: jag har fuskat med min kropp hela veckan. har inte tränat en enda gång & unnat mig gosaker flera ggr. Idag har jag (förutom vanlig mat) ätit 5 smörgåsar!! & kladdkaka med grädde. Ohämmat. Skyllt på att jag varit så sjuk (förkyld) så jag inte kunnat träna. Men så sjuk e jag inte.
& som ni märker så spelar det alltså ingen roll om jag inte äter och är smal & sur. Jag är även sur när jag är tjock och äter diverse onyttigheter. jag har förresten ätit vinegum ikväll oxå. Och imorgon ska jag dricka öl, vin & drinkar.
Biktstugan har öppnat.




Fredaxmys - kyss mig i arslet!



Kommentarer
Postat av: Lajkan

Men åhhh nej! Va inte suuur!! Fixa den där tvn sen...får väl toan fixa han som ska ockuppera den nere hel tiden...KRAM

2011-04-08 @ 22:25:23
Postat av: Jenny

Men hoppsan vilken surbjörn! Men idag är det nya tag och friskt humör! Du ska inte va sur för du har ätit, du behövde väll de bara, du lever bara en gång och den gången vill du äta kladdkaka helt enkelt!

2011-04-09 @ 09:21:36
Postat av: Jenny

Oj ojoj... hoppas det går över snabbt! Surheten mena jag. Måste ses snart tycker jag! Tjing

2011-04-09 @ 19:46:30
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Erika W

Nu ha du surat länge nog elon ;)

Du är ju iaf fin i håret och har "nya" kläder :D



Smisk!

2011-04-13 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0