NYÅRSKARAMELL!

Sista dagen på 2011! Har tänkt göra en resumé av året som gått senare om jag får tid, antar att mamma inte kommer låta oss sitta inne och häcka en sån här fin ock kall (-10) dag!

Tänkte avslöja en stor sak idag för er idag som inte redan listat ut det:
I sommar får Meja ett syskon!!
Vi är nu i vecka 14, så om allt går som det ska så kommer det en liten bebis i början på Juli!
Därav har jag mått illa som en gris och varit dyngtrött november-december och bara försökt uthärda dagarna med att inte kräkas eller svimma på jobbet. Men nu verkar det som att det har vänt och det är så himla skönt!

Gott nytt år på er!
Nån mer än jag som antagligen däckar före 12-slaget?



Kommentarer
Postat av: Jennyn

Äntligen officiellt! Gratulation gratulation to your big familyyy!

2012-01-01 @ 20:23:33
Postat av: Lajkan

Välkomna Kurt och Sören!! Jag ser på formen att det är minst två!!

2012-01-02 @ 07:13:53
Postat av: Emelie

Men Grattis Elin!!! Vad roligt!!!

2012-01-02 @ 23:59:38
URL: http://emiiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0