Kvällslitteratur - Gäsp!

Jag har tillbringat alla hjärtansdags kvällen med de här 2 roliga vännerna:





Känner mig stolt att äntligen ha tagit tag i pluggandet. Det är faktiskt kul när man kommer in i det och det känns mindre tråkigt att det bara är 2 veckor kvar till jag börjar jobba nu! Gaahhh!

Har vart en bra ♥-dag. Var till Johans jobb, lyckades välja tapet till Mejas rum iallafall. vårt sovrum är vi väldigt oense om.. Åt lunch med J:s päron. Sen hem o träffa Jenny, gick promenad och fikade. Sen kom mitt hjärta hem med blommor till mig! Och han fick ett paket med Salta Pastiller med vingummismak av mig! Sen åkte han på möte. Meja somnade snabbt i sin säng och det borde jag oxå göra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0