hetsig dag

Lyckades övertala Meja till en sovmorgon till 9 idag, skööönt! Sen var det bara upp och full rulle. Var tvungen att plocka ner granen & dess belysning för Johan skulle komma hem och slänga den. Var ju APKALLT ute. Försökte få Meja att somna förmiddag, men hon vägrade, gick fram & tillbaka på våran gata typ 22 ggr! Men varje gång jag kollade under filten som jag hängt över vagnen så spärrade hon upp ögonen & SMILE! Gav upp.
Vid 11 kom Linda & twinsen.

I Juni 2010 såg gänget som jag hängt med idag ut såhär:



Idag ser de ut såhär:



...inte sån stor skillnad kanske!

Barnen lekte fint på golvet. Vi åt lunch och sen slutade det som vanligt att vi gick på promenad ner på stan. Jag skulle byta en massa grejjer (oxå som vanligt..) Sen fick vi lust att gå hem & hälsa på våran faster & ge henne tulpaner för att hon gått i pension. Fikade & blev där ett tag. När vi tillslut skulle gå hem till mig igen var det 17 minus ute! kolsvart & klockan hann bli halv 6 innan vi var hemma. Man blir alltid helt slut när de kommer och hälsar på! men mest är det bara kul! På fredag kanske vi ska ses igen & gå på disco i Blge med barnen.

Sen fick Johan & Meja hänga och jag åkte på BOX. Jandersson hade gjort ett nytt kul pass & jag boxades med en polare från akuten, funny!

När jag kom hem hade jag hämtat ut mina grejjer som jag beställt från H&M och hör & häpna så satt allt som en smäck! Trodde absolut jag skulle bli besviken & få skicka tebax hälften men inte den här gången :) så nu kommer jag väl sitta och klicka hem ännu mer kläder.. Förstår inte varför de här spenderarbyxorna kommit på mig nu när jag absolut inte får slösa pengar såhär...

Johan & Johannes har haft killkväll & kollat på Hockey ikväll. Titta vad de lämnat efter sig:


Så jävla taskigt!

Det bara suuuuger i hela magen att få slurka i sig den sista Cola-skvätten & bara flobba i sig alla chipsen!
Men jag ska vara stark och hålla emot!
Inte en chans att det där ska innanför min mun!

Jag går och lägger mig istället, fan vad smal jag kommer va smal imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ida

OH NO VA TASKIGT! Don´t do it, stå emot. You can do it!

2011-01-27 @ 09:27:56
Postat av: Lajkan

Jag var ju mkt smalare när barnen var små...fan va ologiskt...

2011-01-27 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0