provdocka

Idag har vi provat ut bröllopsklädsel till Johan. Inte helt lätt, han blev helt svettig av alla ombyten. men ändå betydligt lättare än att prova olika klänningar kan jag tycka. Min klänning finns redan men den ska pimpas upp lite så den blir mer jag. Sen får Johan matcha den och bröllopets övriga färger.

Nått sånt här kanske:



Eller såhär:


Jag älskar när karlar klär upp sig såhär, de blir ju bara så mkt snyggare!!

Annars har jag & Meja varit och haft baby -& mammahäng hos Emma & Wille idag. Det var kul att se en jämnåring till Meja, skiljer bara 4 dagar mellan dem. Men nu hade han gått om henne och kunde stå utan stöd! Men hon har iallafall fler tänder än honom! & så käkade han russin & räkost, så det måste hon oxå få börja med nu.

shing tjong långkalsong - hoppas jag får åka lite längd imorgon nu när de inte blev nå disco!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den nedersta kill-kostymen är grym! Håller med, de blir så mkt snyggare! Nyfiken på din klänning :)

2011-01-28 @ 09:29:42
URL: http://emiiiiii.blogg.se/
Postat av: Provdocka

Verkligen snyggt!

2011-03-08 @ 13:16:51
URL: http://www.provdocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0