Runn

Idag har vi vart ute på sjön. De andra åkte skridskor. Jag gick med Meja i vagnen & Izor i koppel. Hade kunnat haft skrillor jag med men trodde inte att det skulle funka med vagnen men så gjorde ju de flesta :/
Meja var supertrött för hon höll låda hela natten så hon sov nästan hela 2 timmarna vi var ute på sjön.
Sen drog jag till Må bättre och körde ett combat pass. Nu blire snart sova för imorgon ska jag upp tidigt & möta Jenny & mamma för att göra en än så länge hemlig grej, men hemlisen släpps imorgon för de flesta. Så Håll Till Godo!! ♥  


Meja & Izor i snöovädret


Sömntutan



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå en superrolig hemlis!! =) För jag antar att det var det jag märkte idag :P KRAM <3

2011-01-24 @ 16:38:56
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Erika W

Hur rolig hemlis som helst juh! <3

2011-01-24 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0