Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Det gick bra att söva (och väcka) alla 3 patienter jag hade!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Drog upp olika läkemedel och förberedde för dagens första patient, ett litet barn
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Monterade ihop Mejas födelsedagspresent
Det sista du sa högt: "Ska jag gå till jobbet imorgon?!"
Det senaste nån sa till dig: "Nej, skärp dig..."
Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten & The
Vad var det senaste du åt: Osaltade nötter
Vad var det senaste du köpte: tapet & golv
Vad är det för färg på din ytterdörr: Svart
Vad är det för däver hos dig nu: Svart, kall vinter
Godaste glasssmaken: Polka, Kockos, Kola
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Nej, inte sen Meja kom
Drömmer du mardrömmar: nångång ibland
Trivs du med ditt jobb: ja
Favoritklädsel: En vacker blåsa
Favoritlåt just nu: "Goooodnaaaaat Meeeejjjaaaaaa"
Vad ser du om du tittar till höger: en vägg
Vad gör dig glad just nu: Meja, Johan & att det snart är vår
Vad ska du göra härnäst: Sooooooova!!  Kanske läsa om jag orkar
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Lakrits, häxvrål, viol, snöbollar, kola
Kläder just nu: ett par urtvättade norska sjukbyxor, jumper & flecetröja, sockor
Sommarplaner: Gifta oss 18 juni, sen lång ledig hela familjen, vara i Bogsnan mm
Hur många kuddar sover du med: 3-4 st
Spelar du något instrument: Liiiiite piano
Morgon el nattmänniska: varierar,,,
Vad är viktigast för dig: Att vara med mina nära & kära & att de är friska
Är du kittlig: jaa
Snarkar du: näeääe
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Spindel!!!!!!!
Längtar du mest efter just nu: Sommar & sol & vi har korta kjol!!!


Natti Natti gott folk, jag har faktiskt ett jobb att sköta nu mer :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0