Ge mig 3-4 timmar till på dygnet!!

Hur kan månaden Maj alltid vara så fullspäckad!! Det får inte gå såhär fort! jag hinner verkligen inte med! Är superstressad hela tiden över allt som ska fixas. Och det enda jag tänker på och grejjar med är vårt bröllop. Trodde inte att det skulle va så mkt förberedelser som det nu är! Igår kom mamma upp till Falun för vi skulle prova ut en stor underkjol att ha under klänningen. Ja tron´t på fan att klänningen blev för kort då!!! Jag som äntligen lyckats köpa ett par skor som jag börjat gå in. Mamma ska slippa förlänga klänningen då hon redan Hatar den efter all omsyning & insömnader hit och dit! Så nu får alltså dessa fina diamantskor bara kasseras!! Någon som är intresserad?



Jag var iallafal & köpte ett par nya sen igår som jag provat till klänningen idag, och de verka funka! Men nu blir jag lite kortare. Men shit the same, det är finare om mannen ser lång & stålig ut brevid sin brud!
Imorgon ska vi till Husby & träffa prästen. Så nu sitter vi och försöker välja psalmer! Det är så många val hela tiden! Och sen hittade jag en favorit som kändes klockren, ja och så kollade jag i Lindas gamla vigselprogram & tron´t på fan att hon hade just den psalmen då på sitt bröllop! Så nu vägrar Johan att vi ska ha den, själv så tror jag inte att så många minns det, isåfall är de rätt nördiga...
Ska iallafall bli kul att komma in i kyrkan imorgon för jag har bara sett den utvändigt.
Hoppas Meja sköter sig bara när hon träffar prällen!
Men ger man henne något att äta så brukar det lösa sig.

I Helgen som var hade Johan sin svensexa i Venedig!! Och som om inte det vore nog så det sjukaste av allt var väl att de mötte Shakira när de var ute & åkte båt!! Hur fuskigt får livet vara, my biggest idol lixom!!


Shakkan, hur kan du vara så grym??



Och här är min blivande på deras båt, hans skrev iallafall ett mess att han redan hade sin Shakka här hemma, hihi

Såhär glad blev Mejson när hennes farsa kom hem igen:


Och vilken snygg jacka hon fick i present!

Jag & Meja hängde i Hedemora hela helgen istället för i Italien. Det var marknad. & vi gick promenader & åt go mat.


Senorita




Grattis tvillingarna som nu kan GÅ!!!


Yes! Så har man lärt Seilon posa som en riktig Lady!

Nej så drog tiden iväg igen!

säng - sova
vakna - cykla
jobba - söva, väcka
& Så prällen

=där är mina närmaste 24 timmar


Kommentarer
Postat av: Erika

Oh, de där brallerna känner jag igen ;) Visst äre dom??

2011-05-19 @ 23:01:20
Postat av: Lajkan

Synd med skorna!! Men de blir nog bra ändå..snällt av dig att mamma slapp sy om igen!

2011-05-20 @ 11:27:29
Postat av: Jenny

Coolt att han träffa shakkan!!

2011-05-20 @ 21:21:19
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Sattsannah!

Men Shakkan det skulle ju vart du som träffade Shakira!!! Men kul för Johan då :)

Synd på dom fina skorna men du hittar nog nåt nytt snyggt!! Ja snart smäller det i Husby kyrka, men försök ta det lugnt nu så du inte svimmar i altargången av all stress..

Lycka till med alla förberedelser!

2011-05-23 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0