Liten hurtig jobb-möhippa!

Ikväll hade vi på dagkirugen laddat hårt för att sprina Tjejruset på Lugnet. Jag anade inget när vi hade bytt om & tog på oss nummerlapparna i personalrumemt. Plötsligt kommer de med en skitful men rolig dräkt (overall som föräldrarna brukar få när de är med in på sal & vi söver barn) & så hade de gjort en fin krans & ett halsband av en larynxmask & tub!



Det var lite pinigt att springa de 5 km, men mest jobbigt då jag inte hunnit springträna nått innan! Kom i mål iallafall på 29 minuter. Nöjd. Fick champange oxå! :)
Här är mina fina arbetskamrater på gräset efter loppet, solen var så snäll & tittade fram oxå, först regande det!






Den här hade jag helst velat dricka innan loppet!!





Kommentarer
Postat av: Jennyn

Vilka roliga! Kul!

2011-05-26 @ 08:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0