The reall möhippa!!

Igår blev jag äntligen tagen!! Som jag väntat! Jag hade på känn att det var igår det var dags så jag gick spänt och väntade hela morgonen, smink & klackskor på... Plötsligt plingade det på dörren....


Så kom den här mannen och kidnappade mig!


Så förvånad jag blev!! Hur många tjejer som helst var där!!



Så snyggt jag fick klä upp mig...


Sen körde vi Poledancing!! Sååå kul!!


woohooo

min kusse fick upp svingen


Pinsamma uppdrag vid kupolen! Fick ta pållen genom driven & köpa morötter...


färden går vidare


Poolparty!!



God mat & dricka!!

Historier om gamla "bottennapp"


Ok, vad gör vi??? - Nu kör vi!!


TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR DAG!!!

Natten avslutade vi på Stora Björn där Hela huset gungade!!! & fick sova över på hotellet med lite spa dagen efter!

Kanoners!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0